پیش بینی وضعیت ارزهای دیجیتال در دو هفته آینده

کدخبر: 17267
تیم ایتی مایتی - یک معامله گر ارزهای دیجیتال خبر ناامید کننده ای به هواداران درباره وضعیت این بازار داده است. این خبر برخی از معامله گران را دچار تردید کرده است.
پیش بینی وضعیت ارزهای دیجیتال در دو هفته آینده

تیم ایتی مایتی – یک معامله گر ارزهای دیجیتال خبر ناامید کننده ای به هواداران درباره وضعیت این بازار داده است. این خبر برخی از معامله گران را دچار تردید کرده است.

رکت کپیتال (Rekt Capital) هشدار داده است با توجه به شرایط مشابه در سال ۲۰۱۶ و پس از هاوینگ قبلی، باید انتظار موج دوم اصلاحی را در دو هفته آینده داشته باشیم. به اعتقاد این تحلیلگر با توجه به موج اول که در روزهای گذشته اتفاق افتاده است. طبق این پیش بینی قیمت بیت کوین در عقب نشینی یک هفته اخیر خود در نرخ ۶۳.۶۵۰ دلار قرار گرفته است. بر این اساس می توان انتظار داشت بار دیگر در ۱۴ روز آینده شاهد کاهش بیشتر ارزهای دیجیتال و خصوصا بیت کوین باشیبم.

البته این معامله گر ابراز امیدواری کرد در شرایط کنونی سطح حمایتی ۶۰ هزار دلاری بیت کوین در این بازه زمانی حفظ شود. حفظ این سطح حمایتی را میتوان به عنوان یک نشانه مثبت برداشت کرد.

تخفیف ویژه امروز :

اداپتور – شارژر دیواری ایفون اصلی مدل 20 وات B/A

پیش بینی مثبت وضعیت بازار بیت کوین از سوی رائول پال

البته از سوی دیگر آقای رائول پال، مدیرعامل شرکت ریل ویژن (Real Vision) و از مدیران سابق بانک گلدمن ساکس، بر خلاف این عقیده، سخن گفته است. او پیش بینی کرده نهایتا تا ۱ ماه آینده بازار دچار انفجار افزایش قیمت خواهد شد. به نظر این فعال حوزه کریپتو ارزهای دیجیتال در مسیر رشد طولانی مدت قرار می گیرد.

هرچند ایشان توضیح داد که به اعتقاد او در این دوره که عموما نشانه هایی همچون افزایش قیمت ها، رشد حجم معاملات، افزایش خوشبینی بازار و گسترش پذیرش ارزهای دیجیتال را در پی دارد. در این دوره بیت کوین نسبت به آلت کوینها ضعیف تر عمل خواهد کرد. به نوعی رشد بیت کوین با مقیاس کوچکتری نسبت به آلت کوین ها پیش خواهد رفت.

باید دید با توجه به پیش بینی ها و تغییرات بازار بیت کوین بر اساس هاوینگ، وضعیت بازار به کدام سمت خواهد رفت.

پیش بینی وضعیت ارزهای دیجیتال در دو هفته آینده

نظر یادتون نره