چگونه زبان تلگرام را فارسی کنیم؟

کدخبر: 17324
تیم ایتی مایتی - تمام سرویس‌های پیام‌رسان محبوب، مانند تلگرام و واتس‌اپ، به‌صورت پیش‌فرض روی زبان انگلیسی طراحی شده‌اند؛ درنتیجه زبان انگلیسی بیش از گذشته در زندگی روزمره ما نقش دارد. بااین‌حال، تمام کاربران ممکن است با ز‌بان انگلیسی سازگار نباشید. به‌ همین دلیل در این مطلب نحوه تغییر زبان تلگرام و انتخاب ز‌بان فارسی را به شما آموزش می‌دهیم.
چگونه زبان تلگرام را فارسی کنیم؟

تیم ایتی مایتی – تمام سرویس‌های پیام‌رسان محبوب، مانند تلگرام و واتس‌اپ، به‌صورت پیش‌فرض روی زبان انگلیسی طراحی شده‌اند؛ درنتیجه زبان انگلیسی بیش از گذشته در زندگی روزمره ما نقش دارد. بااین‌حال، تمام کاربران ممکن است با ز‌بان انگلیسی سازگار نباشید. به‌ همین دلیل در این مطلب نحوه تغییر زبان تلگرام و انتخاب ز‌بان فارسی را به شما آموزش می‌دهیم.

تخفیف ویژه امروز :

اداپتور – شارژر دیواری ایفون اصلی مدل 20 وات B/A

تغییر زبان تلگرام به فارسی روی گوشی

تغییر زبان تلگرام به فارسی بسیار ساده است. برای این کار روی گوشی اندرویدی یا iOS پس از بازکردن تلگرام، وارد تنظیمات شوید و روی گزینه Languages ضربه بزنید.

چگونه زبان تلگرام را فارسی کنیم؟ ایتی مایتی

پس‌از‌آن، تمام زبان‌هایی که تلگرام پشتیبانی‌ می‌کنند، در صفحه نمایش داده خواهند شد که می‌توانید فارسی را انتخاب کنید.

چگونه زبان تلگرام را فارسی کنیم؟ ایتی مایتی

تغییر زبان تلگرام به فارسی روی کامپیوتر

نسخه دسکتاپ تلگرام از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند؛ بنابراین باید راه‌های دیگری برای فارسی کردن آن امتحان کنید.

  • برای فارسی‌سازی تلگرام دسکتاپ ابتدا باید روی این لینک کلیک کنید. پس از اینکه وارد برنامه شدید، تلگرام این پیغام درباره تغییر زبان را نمایش می‌دهد که باید روی گزینه Apply Language کلیک کنید.
چگونه زبان تلگرام را فارسی کنیم؟ ایتی مایتی

به‌همین سادگی زبان تلگرام شما در کامپیوتر فارسی شد!

جمع‌بندی

تلگرام ازجمله محبوب‌ترین سرویس‌های پیام‌رسان است و روزانه افراد زیادی برای تماس با دوستان و خانواده‌شان از آن استفاده می‌کنند. بااین‌حال، شاید همه کاربران، به‌ویژه کاربران ایرانی، چندان با زبان انگلیسی آشنا نباشند؛ این مطلب برای آن‌ها نوشته شده است.

پشتیبانی از زبان فارسی برای رابط کاربری از ویژگی‌های بسیار کاربردی تلگرام است تا افرادی که با زبان انگلیسی آشنا نیستند، بتوانند راحت‌تر از آن استفاده کنند.

سوالات متداول

تلگرام از زبان فارسی استفاده می‌کند؟

بله، پشتیبانی از زبان فارسی در تلگرام وجود دارد.

امکان تغییر زبان تلگرام روی گوشی وجود دارد؟

از طریق تنظیمات اپلیکیشن موبایل تلگر‌ام می‌توانید زبا‌ن برنامه را تغییر دهید.

در کامپیوتر می‌توانم زبان تلگرام را فارسی کنم؟

نسخه دسکتاپ تلگرام مستقیم از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند اما در این مطلب راهی برای فارسی‌سازی تلگرام روی کامپیوتر را آموزش دادیم.

چگونه زبان تلگرام را فارسی کنیم؟

نظر یادتون نره