گلکسی S24 FE یک قدم به معرفی نزدیک‌تر شد + مشخصات

کدخبر: 16889
تیم ایتی مایتی - سامسونگ برای رونمایی از گلکسی S24 FE آماده می‌شود و علاقه‌مندان بی‌صبرانه منتظر معرفی این دستگاه هستند. حالا بخشی از مشخصات این گوشی هوشمند افشا شده که از تجهیز آن به تراشه اگزینوس در برخی بازارها خبر می‌دهد.
گلکسی S24 FE یک قدم به معرفی نزدیک‌تر شد + مشخصات

تیم ایتی مایتی – سامسونگ برای رونمایی از گلکسی S24 FE آماده می‌شود و علاقه‌مندان بی‌صبرانه منتظر معرفی این دستگاه هستند. حالا بخشی از مشخصات این گوشی هوشمند افشا شده که از تجهیز آن به تراشه اگزینوس در برخی بازارها خبر می‌دهد.

گلکسی اس ۲۴ اف‌ای به‌تازگی با شماره مدل SM-S721B در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شده است که ظاهراً به بازار جهانی مربوط می‌شود. طبق این بنچمارک، اگزینوس ۲۴۰۰ قدرت گوشی آینده سامسونگ را حداقل در برخی کشورها تأمین خواهد کرد.

هندزفری بلوتوثی گیمینگ لنوو مدل Xt95 pro

گلکسی S24 FE با تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ از راه می‌رسد

طبق بنچمارک گیک‌بنچ، گلکسی اس 24 اف‌ای با تراشه‌ای ۱۰ هسته‌ای و مادربرد s5e9945 از راه می‌رسد. این تراشه شامل هسته اصلی ۳.۱۱ گیگاهرتزی، دو هسته قدرتمند ۲.۹۰ گیگاهرتز، سه هسته قدرتمند ۲.۵۹ گیگاهرتزی و ۴ هسته کم‌مصرف ۱.۹۶ گیگاهرتزی می‌شود. همچنین در این تراشه از پردازشگر گرافیکی Xclipse 940 استفاده شده است.

گلکسی S24 FE اگزینوس ۹۴۰۰

استفاده از تراشه اگزینوس در برخی نمونه‌های اس ۲۴ اف‌ای چندان تعجب‌برانگیز نیست؛ چرا که سامسونگ برای گلکسی S23 FE هم چنین رویکردی را در پیش گرفت. بنابراین امسال هم تمام کاربران به چیپ اسنپدراگون دسترسی پیدا نمی‌کنند. استفاده از اگزینوس به‌جای خرید تراشه‌های اسنپدراگون احتمالاً هزینه‌های تولید را برای سامسونگ کاهش می‌دهد.

طبق بنچمارک گیک‌بنچ، گلکسی S24 FE به ۸ گیگابایت رم مجهز می‌شود و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند. براساس شایعات گذشته، این گوشی هوشمند از دوربین یکسان با نسل قبلی‌اش بهره می‌برد.

درنهایت انتظار می‌رود گلکسی اس ۲۴ اف ای در پاییز امسال روانه بازار شود، البته برخی شایعات از معرفی آن در اوایل ۲۰۲۵ خبر می‌دهند. این احتمال وجود دارد که سامسونگ از این گوشی هوشمند هم‌زمان با نسل جدید گوشی‌های تاشو خود رونمایی کند.

گلکسی S24 FE یک قدم به معرفی نزدیک‌تر شد + مشخصات

نظر یادتون نره