اپلیکیشن های پولی iOS که امروز رایگان شده‌اند

کدخبر: 15474
تیم ایتی مایتی - هر روز اپلیکیشن‌های متعددی در پلی استور و اپ استور برای کاربران اندروید و iOS رایگان می‌شوند.
اپلیکیشن های پولی iOS که امروز رایگان شده‌اند

تیم ایتی مایتی – هر روز اپلیکیشن‌های متعددی در پلی استور و اپ استور برای کاربران اندروید و iOS رایگان می‌شوند.

در این مقاله، نگاهی داریم به فهرستی از اپلیکیشن های پولی اندروید و iOS که امروز رایگان شده‌اند. کاربران بسیاری هستند که زمان خالی خود را در گشت و گذار در پلی استور گوگل یا اپ استور اپل سپری می‌کنند تا بتوانند اپلیکیشن‌ها و بازی‌های دلخواهشان را یافته و از تجربه‌ی آن‌ها لذت ببرند. اپلیکیشن‌های موجود در فروشگاه‌ها نیز به‌صورت رایگان یا پولی هستند با ایتی مایتی همراه باشید.

البته باید در نظر داشت که گاهی اوقات اپلیکیشن‌های پولی را می‌توان به‌صورت رایگان دانلود کرده و از آن‌ها استفاده کرد. درواقع روزانه برخی از اپلیکیشن‌های اندروید و iOS در اپ استور و پلی استور از حالت پولی خارج شده و به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. پیدا کردن و دانلود رایگان برنامه های پولی اپ استور یا دانلود رایگان برنامه های پولی پلی استور کار ساده‌ای نیست و باید از این لیست اطلاع داشته باشید.

ما نیز در تکنولایف هر روز فهرستی از بازی‌ها و اپلیکیشن‌های اندروید و iOS را در اختیارتان قرار می‌دهیم تا بتوانید بدون پرداخت هیچگونه پولی نسبت به دانلود آن‌ها اقدام کنید. البته باید در نظر داشته باشید که برنامه‌ های رایگان شده آیفون یا اندروید تنها برای چند روز رایگان خواهند بود و امکان دارد پس از چند روز از حالت رایگان خارج شوند. در ادامه فهرستی از بهترین برنامه های پولی ایفون و اندروید که امکان دانلود رایگان آن‌ها از اپ استور یا پلی استور فراهم شده است را به شما ارائه می‌کنیم.

دانلود رایگان برنامه های پولی اپ استور (IOS)

اگر از ایفون استفاده می‌کنید این بخش به کار شما می‌آید و در ادامه می‌توانید برنامه های ایفون رایگان را مشاهده و دانلود کنید.

PDFs Split & Merge: PDF Editor

اپلیکیشن های پولی iOS که امروز رایگان شده‌اند ایتی مایتی