تصاویر اولیه پیکسل 9 پرو لو رفت

کدخبر: 15509
تیم ایتی مایتی - درست است که زمان زیادی تا معرفی نسل بعدی گوشی‌های پیکسل باقی مانده است ولی ظاهرا از همین حالا تصاویر واقعی پرچمداران شرکت گوکل در حال پخش در فضای اینترنت است.
تصاویر اولیه پیکسل 9 پرو لو رفت

تیم ایتی مایتی – درست است که زمان زیادی تا معرفی نسل بعدی گوشی‌های پیکسل باقی مانده است ولی ظاهرا از همین حالا تصاویر واقعی پرچمداران شرکت گوکل در حال پخش در فضای اینترنت است.

طبق شنیده‌ها، پرچمداران جدید گوگل در سه نسخه پیکسل 9، پیکسل 9 پرو و پیکسل 9 پرو xl معرفی خواهند شد. تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید مربوط به پیکسل 9 پرو است که در کنار آیفون 15 پرو مکس قرار گرفته و به وضوح اندازه و ابعاد کوچک‌تری دارد.

دوربین بیبی کم وای فای 2 مگاپیکسل فول اچ دی FULL HD

دوربین بیبی کم وای فای 2 مگاپیکسل فول اچ دی FULL HD itmait ارسال رایگانبیبی کم ای تی مای تی

شاید برای شما هم سوال شده باشد که چرا پیکسل 9 پرو کوچک‌تر از ایفون 15 پرو مکس است، در جواب باید بگوییم چرا که پیکسل 9 پرو xl در اصل جایگزین پیکسل 8 پرو خواهد شد و پیکسل 9 پرو در واقع همان پیکسل 9 است ولی دوربین‌های گوشی بزرگ‌تر را به ارث برده تا کاربران حق انتخاب بیشتری داشته باشند. به زبان دیگر شرکت گوگل دقیقا سیاستی مثل اپل را پیش گرفته و پیکسل 9، پیکسل 9 پرو و پیکسل 9 پرو xl به ترتیب در حکم ایفون 15، ایفون 15 پرو و ایفون 15 پرو مکس هستند.

pixel-9-pro تصاویر اولیه پیکسل 9 پرو لو رفت ایتی مایتی

طبق چیزی که در عکس‌های زیر دیده می‌شود این گوشی در بخش طراحی تغییراتی را داشته و حالا بسیار تخت‌تر شده است. هم قاب پشتی و هم لبه‌های کناری حالا به مراتب انحنای کمتری نسبت به پیکسل 8 پرو دارند و بیشتر شبیه به ترند این روزهای بازار هستند. فریم دوربین‌ها نیز حالا دیگر تا لبه‌های کناری کشیده نشده تا ظاهر قاب پشتی هم متفاوت به نظر برسد.

اخبار مرتبط