تمام آنچه در مورد سرویس گوگل پی لازم است بدانید

کدخبر: 322
تیم ای تی مای تی - برنامه جدید و مجدد طراحی شده سرویس گوگل پی در اواخر سال 2020 منتشر شد و می تواند زندگی عادی را تغییر دهد.
تمام آنچه در مورد سرویس گوگل پی لازم است بدانید

تیم ای تی مای تی – برنامه جدید و مجدد طراحی شده سرویس گوگل پی در اواخر سال 2020 منتشر شد و می تواند زندگی عادی را تغییر دهد.

برای آن دسته از افرادی که در مسائل مالی خود اولویت بندی را رعایت می کنند، برنامه گوگل می تواند جایگزین، Venmo، Quicken، Splitwise و کارتهای اعتباری شما شود. هندل کردن و فهمیدن تراکنش های مالی روزانه بسیار ساده تر و ایمن تر می شود.

تمام آنچه در مورد سرویس گوگل پی لازم است بدانید ایتی مایتی

 

و برای آن دسته از افرادی که نگرانی هایی در مورد اینکه این غول فناوری همانطور که از عادت جستجو ما اطلاع دارد، از پول های ما نیز اطلاعات داشته باشد، دارند، باید بگوییم گوگل پی چیزی است که در نهایت شما را مجبور می کند گوشی خود را به دریاچه بندازید و سراغ یک بانکدار بروید.

قبل از اینکه هر انتخابی کنید، تمام آنچه لازم است در مورد گوگل پی بدانید را به شما در این پست می گوییم و نحوه استفاده از آن را نیز آموزش می دهیم.

سرویس گوگل پی چیست؟

سرویس گوگل پی مدلی از هر چیزی است. گوگل پی یک کیف پول الکترونیکی است که به جای کیف پول پاره و خراب، در گوشی تلفن همراه که هیچ وقت آن را جا نمیگذارید، قرار می گیرد.

این برنامه آفر ها و جوایزی نیز به عنوان مشوق استفاده از گوگل پی ارائه کرده است.

گوگل پی تمام مخارج شما را بررسی می کند و با بررسی آنها می توانید تصمیمات هوشمندانه تری در آینده بگیرید.

چه کسانی سرویس گوگل پی را قبول می کنند؟

سرویس ها و مردم در آمریکا و هند: پرداخت بین افراد در هند و آمریکا در این نرم افزار ممکن است.

فروشندگان آنلاین در اکثر کشورهای جهان که در این سایت می توانید ببینید.

پرداخت در پایانه فروش برای کسانی که از گوشی اندروید در بیش از یک میلیون فروشگاه در آمریکا، انگلستان و سایر کشورها استفاده می کنند.

هرجا که آیکون پرداخت بدون تماس را ببینید، می توانید از گوگل پی استفاده کنید.

آیا گوگل پی بروی آیفون کار می کند؟

تمام آنچه در مورد سرویس گوگل پی لازم است بدانید ایتی مایتی

بله، اما بطور کامل نه.

سرویس گوگل پی درحال تلاش برای رسیدن فراگیری در فضای مالی است.

درحال حاضر، پرداخت بین دوستان و خانواده در گوشی های اندروید و آیفون دردسترس است اما پرداخت پایانه فروش صرفا برای کاربران گوشی های اندرویدی در حال حاضر در دسترس است.

بنابراین، هر کاربر اندرویدی که در آمریکا باشد، می تواند استفاده کامل از مزیت های گوگل پی را ببرد.

چگونه اکانت گوگل پی را ایجاد کنیم؟

در چند مرحله کوتاه می توانید اکانت خود را ایجاد و تنظیم کنید.

  1. وارد گوشی اندرویدی یا آیفون خود شوید و نرم افزار گوگل پی را دانلود کنید. ( در اپل استور، گزینه نسخه طراحی قبل هنوز وجود دارد و بعنوان “Old app” علامت گذاری شده است. به دنبال برنامه “Google Pay: Save, Pay, Manage” باشید تا نسخه جدید را دانلود کنید.)
  2. برنامه را باز کنید و یکی از حساب های بانکی یا یک کارت اعتباری به آن متصل کنید. سپس گزینه “Payment” در پایین نرم افزار را بزنید. برنامه قدم به قدم شما را جلو می برد و مطمئن می شود هویت خود را تایید کنید.

می توانید با یک حساب مالی مثلا حساب بانکی یا پی پال یا یک کارت اعتباری به این نرم افزار متصل شوید و پرداخت خود را انجام دهید. اگر میخواهید دید کاملی از مخارج خود داشته باشید، درنهایت باید تمام کارت های اعتباری خود را به گوگل پی متصل کنید.

آیا سرویس گوگل پی امن است؟

تمام آنچه در مورد سرویس گوگل پی لازم است بدانید ایتی مایتی

نظر کلی در مورد کیف پول های الکترونیکی این است که از کیف پول واقعی امن تر هستند.

در ابتدا، فقط حالت فیزیکی را از دست می دهید. اما هرچه بیشتر عمیق شوید می بینید یک کیف پول الکترونیکی از کارت کشیدن امن تر است، چون سرویس گوگل پی هیچ وقت شماره کارت اعتباری شما را به فروشنده نمی دهد.

به جای آن ، یک توکن حاوی اطلاعات بانکی شما به فروشنده ارائه می کند.

بنابراین اگر این فروشنده هک شود، هیچ اطلاعاتی از شما در خطر نیست.

در پایانه های فروش، سرویس گوگل پی از فناوری NFC استفاده می کند- فناوری که تمام پرداخت های بدون تماس جهان استفاده می کنند، به همین دلیل می توانید هر جا علامت پرداخت بدون تماس را دیدید، از گوگل پی استفاده کنید.

درست مشابه یک خرید آنلاین، NFC اطلاعات کارت شما را انتقال نمی دهد، بلکه فقط توکن های رمزگذاری شده رد و بدل می شوند.

و برای آن دسته از افرادی که امنیت را فقط از نظر تبادل داده نمی دانند و در مورد میکروب ها نیز حساس هستند باید بگوییم که گوگل پی در پایانه های فروش 100 درصد بدون تماس است یعنی نیاز به هیچ کارت به دست کسی دادن و دستگاهی برای لمس نیست و فقط گوشی خود را لمس می کنید.

تمام این موارد امنیتی باعث آرامش و راحتی شما می شوند. به راحتی می توانید قفل گوشی خود را باز کنید و از گوگل پی برای پرداخت استفاده کنید.

پاداش های سرویس گوگل پی چیست؟

پاداش های سرویس گوگل پی اکنون ، مانند یک هویج بزرگ است که گوگل آن را براساس استفاده کاربر رشد می دهد.

گوگل با صدها بیزنس دیگر تیم شده است و برای اینکه به شما انگیزه مالی استفاده از گوگل پی بدهد، در جیب خود دست کرده است.

هروقت که در سیستم باشید، جوایز بطور خودکار به سمت شما می آیند.

سرویس گوگل پی چگونه در مخارج و پس انداز کمک می کند؟

تمام آنچه در مورد سرویس گوگل پی لازم است بدانید ایتی مایتی

سرویس گوگل پی بلیطی برای تمام افرادی است که می خواهند مخارج خود را بطور کامل بفهمند.

گوگل پی این بررسی خود با دریافت کننده وجه و در دسته بندی ها مختلف نشان می دهد ( چقدر امسال برای وام دانشجویی پرداخت کردم؟).

این برنامه بسیار انعطاف پذیر است. این سوال که “چه خرج هایی در ماه گذشته در زمینه خوراکی کردم؟” می تواند مربوط به کلا غذا، اطلاعاتی در مورد فروشگاه های مواد غذایی، رستوران ها و دیگر آیتم های مرتبط با غذا باشد که در خرجکرد کارت اعتباری شما نمایش داده می شود یا صرفا فقط در مورد چه خرج هایی که در زمینه غذا خوردن بیرون انجام دادید باشد.

چگونه با گوگل پی می تواند پول خرج و دریافت کرد؟

تمام آنچه در مورد سرویس گوگل پی لازم است بدانید ایتی مایتی

دکمه Send را در پایین صفحه بزنید. برنامه از سوال میپرسد آیا می خواهید پول خرج کنید یا دریافت کنید، و بعد از آن مراحل ساده ای که نرم افزار می آورد را طی کنید تا شخص مورد نظر (با شماره تلفن، آدرس ایمیل یا تماس) و مبلغ را وارد کنید.

آیا بهتر است از گوگل پی استفاده کنیم؟

برای یکی کردن هر چیزی که برای خرج کردن پول، به دست آوردن جایزه در حال انجام اینکار و آمار واقعی از رفتار مالی، سرویس گوگل پی بهترین نرم افزاری است که می توانید به جای تمام نرم افزار های موجود در بازار استفاده کنید.

اما این شما هستید که باید تصمیم بگیرید که در مورد گوگل پی چه حسی دارید و تمایل به استفاده از آن را دارید یا خیر.

درنهایت این برنامه، یک برنامه جامع نه تنها برای انجام پرداخت و دریافت پول، بلکه با آماری که از رفتار مالی نشان می دهد، برای تصمیم گیری های آینده و اصلاح رفتار مالی است.

تمام آنچه در مورد سرویس گوگل پی لازم است بدانید
نظر یادتون نره