درآمد هنگفت مدیرعامل EA در سال تعدیل نیروی بزرگ این شرکت

کدخبر: 17368
تیم ایتی مایتی - درشرایطی که طی سال گذشته بیش از ۸۰۰ نفر از پرسنل EA به‌دلیل تعدیل نیرو کار خود را از دست دادند، مدیران ارشد این شرکت در این مدت درآمدهای بسیار زیادی داشتند.
درآمد هنگفت مدیرعامل EA در سال تعدیل نیروی بزرگ این شرکت

تیم ایتی مایتی – درشرایطی که طی سال گذشته بیش از ۸۰۰ نفر از پرسنل EA به‌دلیل تعدیل نیرو کار خود را از دست دادند، مدیران ارشد این شرکت در این مدت درآمدهای بسیار زیادی داشتند.

در گزارش مالی اخیر الکترونیک آرتز، تمام جزئیات مربوط‌به هزینه‌های این شرکت با سهام‌داران به اشتراک گذاشته شد که بیشتر توجهات در آن به سهام‌داران ارشد این شرکت در سال مالی ۲۰۲۴ معطوف شده است. به‌عنوان مثال، طی ۱۲ ماه این سال مالی، بیش از ۶۰ میلیون دلار به اکثر مدیران اجرایی این شرکت اختصاص یافته است که سهم اندرو ویلسون، مدیرعامل این شرکت با ۲۵ میلیون دلار دراین‌میان بیش از سایرین است.

تخفیف ویژه امروز :

دوربین بیبی کم وای فای 2 مگاپیکسل فول اچ دی FULL HD

دوربین بیبی کم وای فای 2 مگاپیکسل فول اچ دی FULL HD itmait ارسال رایگانبیبی کم ای تی مای تی

این درحالی است که EA در این سال ۵ درصد از کل کارکنان این شرکت در سراسر جهان را اخراج کرد و استودیوهای مختلفی را به تعطیلی کشاند. اوایل امسال بود که الکترونیک آرتز اعلام کرد تعدیل نیروی بیش از ۷۰۰ نفر از پرسنل این شرکت اجرایی شده است. این کار با هدف تمرکز بیشتر روی آی پی‌های متعلق به این شرکت صورت گرفته بود. همزمان با این اتفاق، استودیوهای زیرمجموعه EA تعطیل شدند و برخی پروژه‌های آن‌ها به‌طور کلی لغو شد.

به‌طور کلی طی سال مالی اخیر این شرکت، ۸۰۰ نفر از پرسنل EA کار خود را از دست دادند. در یک گزارش ۹۶ صفحه‌ای که توسط EA منتشر شده است، اطلاعات مربوط‌به پاداش، مزایا و بازرسی‌های انجام شده به‌صورت عمومی در دسترس قرار گرفته است. این گزارش نشان می‌دهد که پرسنل ارشد EA در طول سال مالی ۲۰۲۴ چقدر درآمد داشتند. همان‌طور که گفته شد در صدر این جدول، اندرو ویلسون قرار دارد که در مجموع ۲۵.۶ میلیون دلار درآمد داشت.

اندرو ویلسون رئیس EA درآمد هنگفت مدیرعامل EA در سال تعدیل نیروی بزرگ این شرکت ایتی مایتی

 این مبلغ شامل سهام، حقوق پایه، پاداش مبتنی بر طرح‌های تشویقی و سایر بندهای فوق‌العاده می‌شود. ویلسون اخیراً به‌دلیل صحبت درباره اضافه شدن تبلیغات پویا به بازی‌ها و استفاده بیشتر از هوش مصنوعی در توسعه‌ی بازی‌ها حاشیه ساز شده بود. بعد از ویلسون، لورا میلی قرار می‌گیرد که ریاست بخش توسعه مرکزی فناوری و سرگرمی‌های EA را برعهده دارد. او در این سال ۱۲ میلیون دلار درآمد را برای نقشی که در توسعه‌ی پروژه‌های EA داشت، کسب کرد.

در میان مدیران اجرایی این شرکت، کمترین حقوق و مزایا نیز به استوارت کنفیلد مربوط می‌شود که مدیرمالی جدید این شرکت محسوب می‌شود و به‌تازگی در این پست قرار گرفته است. الکترونیک آرتز در سال مالی ۲۰۲۴ این شرکت در مجموع ۷.۴۳ میلیارد دلار درآمدزایی داشت که این میزان بعد از کاهش ۱۰ درصدی نیروهای این شرکت نسبت به سال گذشته کمی بیشتر بود. بیشتر جامعه‌ی مخاطبان این شرکت از این اتفاقات راضی نیستند و انتقادات زیادی به این شرکت و سایر ناشرانی که سیاست تعدیل نیرو را در پیش گرفتند وارد می‌شود.

درآمد هنگفت مدیرعامل EA در سال تعدیل نیروی بزرگ این شرکت

نظر یادتون نره