شاسی‌بلند جذاب پولستار ۴ بدون شیشه عقب

کدخبر: 15305
تیم ایتی مایتی - پولستار ۴ با وجود قیمت بالاترش در ایالات متحده، به‌دنبال تصاحب بازار تسلا مدل Y است. شرکت پولستار به‌طور رسمی از دومین شاسی‌بلند برقی خود یعنی پولستار ۴ در ایالات متحده رونمایی کرد. با وجود برچسب قیمتی بالاتر، این خودرو به لطف عملکرد بهتر و جایگاه ممتازش، به‌طور مستقیم با شاسی‌بلند‌های اندازه‌‌متوسطی چون تسلا مدل Y و پورشه ماکان به رقابت خواهد پرداخت.
شاسی‌بلند جذاب پولستار ۴ بدون شیشه عقب

تیم ایتی مایتی – پولستار ۴ با وجود قیمت بالاترش در ایالات متحده، به‌دنبال تصاحب بازار تسلا مدل Y است.

شرکت پولستار به‌طور رسمی از دومین شاسی‌بلند برقی خود یعنی پولستار ۴ در ایالات متحده رونمایی کرد. با وجود برچسب قیمتی بالاتر، این خودرو به لطف عملکرد بهتر و جایگاه ممتازش، به‌طور مستقیم با شاسی‌بلند‌های اندازه‌‌متوسطی چون تسلا مدل Y و پورشه ماکان به رقابت خواهد پرداخت.

ساعت هوشمند مدل HK8 PROMAX 49mm

دوربین بیبی کم وای فای 2 مگاپیکسل فول اچ دی FULL HD itmait ارسال رایگانبیبی کم ای تی مای تی

قیمت خودرو پولستار ۴ که هفته‌ی اخیر در نمایشگاه اتومبیل نیویورک برای نخستین بار در آمریکای شمالی به نمایش درآمد، در ایالات متحده از ۵۶٬۳۰۰ دلار برای نسخه‌ی پایه‌ی تک موتوره‌ی Long Range آغاز می‌شود.

در سینه‌ی مدل پایه، یک موتور الکتریکی با توانایی تولید ۲۷۲ اسب بخار نیرو و ۳۴۳ نیوتون‌متر گشتاور می‌تپد و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر‌برساعتش، ۷٫۴ ثانیه طول می‌کشد. به‌گفته‌ی پولستار، برد تخمینی این نسخه با یک بار شارژ، ۴۸۲ کیلومتر است.

نسخه‌ی رده‌بالا و ۶۴٬۳۰۰ دلاری Long Range Dual Motor 4، به لطف قوای محرکه‌ی دو موتوره‌ی خود، در مجموع ۵۴۴ اسب بخار نیرو و ۶۸۶ نیوتون‌متر گشتاور دارد؛ در نتیجه، این مدل تنها در ۳٫۷ ثانیه، از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتربرساعت می‌رسد. با‌این‌همه، نیروی اضافه‌ به قیمت برد خودرو تمام شده و آن را به حدود ۴۳۵ کیلومتر رسانده است.

صرف‌نظر از تیپ انتخابی، یکی از نقاط منحصر‌به‌فرد طراحی پولستار ۴ را باید جایگزین کردن کامل شیشه‌ی عقب با دوربینی با وضوح HD دانست؛ به گفته‌ی شرکت، این کار علاوه بر بهبود فضای داخلی، دید پشتی خودرو را نیز بهتر می‌کند.

پولستار ۴ به سیستم اطلاعات‌سرگرمی با مانیتور ۱۵٫۴ اینچ و پشتیبانی از اندروید اتو و سرویس‌های گوگل مجهز است و در پشت فرمان، صفحه‌نمایشی ۱۰٫۲ اینچی قرار دارد.

شاسی‌بلند جذاب پولستار ۴ بدون شیشه عقب ایتی مایتی

خودرو مورد بحث در ایالات متحده قیمتی بالاتر از تسلا مدل Y با قیمت پایه‌ی ۴۳٬۹۹۰ دلاری دارد. خریداران تسلا می‌توانند از تخفیف دولتی ۷٬۵۰۰ دلاری برای خودروهای الکتریکی نیز بهره ببرند. شاسی‌بلند جدید پولستار با طراحی جسورانه، کارایی بالا و امکانات لوکس، به‌دنبال پیدا کردن جای خود در بازار آمریکا است.

پیش از معرفی در آمریکای شمالی، پولستار تا پایان ۲۰۲۳ بالغ‌بر ۸۸۰ دستگاه از خودرو جدیدش را به خریداران اروپایی و استرالیایی‌اش تحویل داده است.